كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیکیس های مطرح شده توسط استاد قلمکاریكيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer

تعداد بازدید : 895
نویسنده پیام
modir آفلاین

مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 10
عضويت : 24 /12 /1392
محل زندگي : اصفهان
سن : 28
یاهو : h647507
تشکر ها: 20
تشکر شده : 21
كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer
یک شرکت تولید کننده لوازم ورزش در سطح جهانی که دارای برندهای متعدد در ارائه هر کدام از محصولاتش بود ، از سال 2007 علامت های تجاری شرکت را یکسان کرد و همه محصولات با یک برند به بازار عرضه شدند و. کمپانی A مراکز پخشی را در اروپا, استرالیا,امریکای لاتین,افریقا و کانادا راه اندازی کرد..این شرکت از یک فرایندی که اغلب "image transfer" انتقال تخیل گفته میشود را به کار می برد. تبلیغات سنتی شرکت یک محصول را به طور مستقیم با اشاره به نام برند اشاره نمیکند یا به نام تجاری اشاره نمی شود. یک جوی را بوجود می اورد و یک مارک به وسیله ان بیان می شد.

مدیر اجرایی اژانس های تبلیغاتی شرکت A گفت:ما شیوه را برای ساختن تبلیغات تغییر نمی دهیم یعنی در تبلیغات برند را شرح نمی دهیم. هدف غایی ما به وجود آوردن یک ارتباط است.

در یک اگهی برجسته گروه های موسیقی و کلیپ ورزشکاران ، همراه با مردم که مجذوب شده بودند کنار هم گذاشته شدند که این برای فهماندن این موضوع بود که ورزشکاران واقعی A را ترجیح می دهند و شاید اگر بینندگان عام هم این برند را بخرند بهتر بازی خواهند کرد.

تبلیغات ذهنی غیر قابل پیش بینی شرکت A از حالت شوک کردن در بازیهای المپیک به تبلیغات خنده آوری که برای طنز و شوخی به کار رفت تبدیل شده است.

شرکت A در مرحله بعد به یک مرحله جدید در استراتژی بازاریابی خود رسید و استراتژی قبلی را تغییر داد. شرکت تاکید کرد روی مهارتهای نو آورانه بیشتر از حالت های خنده آور که در سال های قبلی استفاده میکرد.

به گفته ی مسئول تبلیغات شرکت آنها تشخیص دادند که تبلیغات ما نیاز دارد به اینکه به مصرف کنندگان بگوید که ما در حال تولید جدید هستیم نه فقط ورزش و سرگرمی .آنها نیاز داشتند که به مشتری ثابت کنند که تنها شادی شرکت برای تولید لوازم با ماده خوب و ساخت یک جنس خوب نبوده است.با ماموریت\"ما میتوانیم\" شرکت A ورزشکاران مشهور که قبلا نشان می داد را کمتر نشان داد و بیشتر محصول خود را نشان داد. رقیبان شرکت A اخیرا تمرکز روی تبلیغات محصول را برجسته کردند و با موفقیت زیادی رو به روشد ه اند . بر خلاف این تمرکز روی شیوه ی جدید, شرکت A روش خود را از بازاریابی نو آورانه تغییر نداد

اخیرا شرکت A خیلی از مراکز توزیع وسیع را برای دستیابی به کنترل عملیاتش راه اندازی کرده است.در آینده شرکت A قصد دارد کلیه بازار های هند، تایلند، اندونزی، برزیل و روسیه را بدست اورد. نایک روی تبلیغات ورزش های خاص که در هر منطقه توجه عموم را به خود جلب میکند تمرکز خواهد کرد. شرکت A فهمید که در حالیکه پیشرو در رقابت است اما راه طولانی برای طی کردن دارد.
سؤالات :

1)آیا شرکت A باید از تمرکز بر روی شهرت ها به تمرکز بر روی محصولاتش در تبلیغات انتقال پیدا کند ؟

2)آیا استفاده از ستاره ها در تبلیغات در هر کشوری کارآمد می باشد؟

3)آیا بکارگیری استراتژی تنوع محصولات برای شرکت مناسب است؟

4)شما چگونه رفتار خرید مصرف کنندگان را در مورد کفش ورزشی تعریف می کنید؟

یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 11:49
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از modir به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: yazdanpanah-yasaman & zafari_parisa & rezaeizade-hasan & yazdekhasty-faeze &
bolouki-danial آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 31 /1 /1393
محل زندگي : گچساران
تشکرها : 1
تشکر شده : 4
پاسخ : 1 RE كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer :
1-تبلیغات ساده که در عین حال نشان دهنده خصوصیات متمایز کننده با دیگر محصولات بوده معمولا موفقترند.
2- ابتدا لازم به ذکر است این نوع تبلیغات برای یکسری محصولات خاص (همان طور که در این متن آماده لوازم ورزشی) یا لوازم آرایشی جوابگو میباشد و ای کاش این سوال اینگونه مطرح میشد :آیا استفاده از ستاره ها در تبلیغات در بین مصرف کننده کارآمد می باشد؟ زیرا بدلیل گسترش ارتباطات تمام مصرف کننده ها در یک دهکده جهانی مشغول به فعالیت میباشند.
( مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید )
3-مسلما برندی که محصولات متنوع جهت استفاده تمام اقشار جامعه ارائه میدهد محبوبیت بیشتری نسب به دیگر رقبا دارد.
4-این موضوع در افراد بعلت فعالیت های مختلف متفاوت میباشد مثلا یک تنیس باز کفشی را انتخاب می کند که دارای ثبات يا استحکام کافی برای چرخشهای ناگهانی را داشته باشد و یک فوتبالیست کفشی را که قدرت ضربه به توپ را بهبود بخشد انتخاب میکند.

یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 12:52
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از bolouki-danial به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rezaeizade-hasan / modir / zafari_parisa /
yazdanpanah-yasaman آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 21 /1 /1393
سن : 23
تشکرها : 2
تشکر شده : 12
پاسخ : 2 RE كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer :
١-با توجه به برجسته كردن تبليغات محصولات جديد و تطبيق ان با سليقه و علايق مردم هر كشور ،بايد محصولات جديد را معرفي كند.

٢- با توجه به شرايط سياسي و اقتصادي و ارام بودن اوضاع منطقه اي (عدم درگيري داخلي يا جنگ خارجي) ، هر ملتي ترجيح ميدهد كه از ستاره الگو برداري كند. پس استفاده از ستاره ها براي تبليغات كارآمد ميباشد.

٣- همزمان با حفظ بيس محصولات قبلي براي مشتريان قديمي و ثابت ،ميتواند محصولات جديد و نوآورانه براي مشتريان جديد تنوع طلب ، معرفي كند. ضمن اينكه مشتريان قبلي را از دست نميدهد، مشتريان بيشتر و فروش بالاتري نيز كسب كند.

٤- بنابر ذهنيت قبلي كه خريدار از قبل داشته به مغازه مورد نظر مراجعه كرده ، پس از جستجو و گرفتن اطلاعات آپشن هاي مورد نظر از فروشنده اقدام به تست و در صورت پسند، مشتري اقدام به خريد ميكند.البته از قبل ، با توجه به تبليغاتي كه مشتري جذب ان شده زمينه خريد محصول فراهم ميشود و هرچه تبليغات با زمينه ذهني خريدار و كيفيت عملي محصول تطابق داشته باشه فروشش هم بيشتر ميشود.

امضای کاربر :

▼╬₪₪₪ BeN Ik ScHuLdIg DoOR Te LeVeN ₪₪₪▼ ╬
یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 14:04
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از yazdanpanah-yasaman به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: bolouki-danial / rezaeizade-hasan / modir / zafari_parisa /
kiani-ahmad آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 26 /1 /1393
محل زندگي : اصفهان
سن : 100
شناسه ياهو : ahmad_kiani_esf@yahoo.com
تشکر شده : 5
پاسخ : 4 RE كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer :
سلام
1-به نظر من اگر بر روی محصولات تمرکز بیشتری صورت بگیرد و تبلیغات به خود محصول و معرفی آن انجام در ذهن افراد جامعه ماندگار تر است.
2-تا حدودی شاید اثر بخش باشد و عده ایی علاقه مند به آن شخص مشهور و ستاره رو ترغیب به استفاده از محصول بکند اما این نوع تبلیغ تا زمان محدودی اعتبار و خریدار دارد.
3-استراتژی مناسبی خواهد بود هم در کسب سود و هم برآورده کردن نیاز همه افکار و اقشار جامعه.
4- هر فردی متناسب با نیاز خود و زمینه ورزشی اش کفش مورد نظر خود را خریداری میکند.خواه آن فرد بسکتبالیست باشد و به کفشی سبک نیاز داشته باشد

یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 15:15
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از kiani-ahmad به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rezaeizade-hasan / modir / zafari_parisa /
rabiee-haniye آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 1 /2 /1393
تشکر شده : 4
پاسخ : 25 RE كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer :
1.تمرکز بر روی محصولات در تبلیغات باعث معرفی بهتر محصولات به مردم میشود و مردم میتوانند محصولات جدید را با سلایق خود تطبیق دهند.
2.در تبلیغ بعضی کالاها مثلا کالاهای ورزشی میتوان از ورزشکاران استفاده کرد که میتواند تاثیرات زیادی بر ذهن مردم داشته باشد.
3.تنوع محصولات میتواند باعث بالا بردن تعداد مشتریان یک سازمان شود و نیز باعث بوجود آمدن مشتریان وفادار برای سازمان میشود.
4.مشتریان براساس نیازشان و نوع ورزشی که در آن فعالیت میکنند یک کفش ورزشی را خریداری میکنند.

دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 12:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از rabiee-haniye به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rezaeizade-hasan / modir / heydari-elahe /
parandeh-neda آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 25 /1 /1393
تشکر شده : 4
پاسخ : 27 RE كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer :
سلام
1.به نظرمن برای اینکه شرکت A بتواندذرراه طولانی رقابت موفق شود علاوه برشهرت بایدبرروی تبلیغات گسترده ومطابقت بابازارهدف محصولات خودتمرکزنماید.
2.دربعضی از محصولات میتوانداستفاده ازستارگان کارآمدباشد.
3.مطمئنا تنوع محصولات هم درحفظ مشتریان کنونی کمک میکندوهم مشتریان جدیدی راجذب خواهدکرد.
4.باتوجه به اینکه درچه زمینه ای ازکفش استفاده میشودوکیفیت وبرند،کفش ورزشی راخریداری میکنند.

دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 12:25
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از parandeh-neda به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rezaeizade-hasan / modir /
taghipour-smat آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضويت : 23 /1 /1393
تشکر شده : 8
پاسخ : 28 RE كيس شماره 2 (انتقال تخيل) image transfer :
1.به نظرمن چون شرکت قبلا بر روی شهرت برند خود کار کرده است میتواند با تغیر استراتژی تبلیغاتی وتوجه به محصولات ومعرفی هرچه بیشتر وبهتر محصولات خود موفق تر باشدچون مشتریان هرچه بیشتر با فوایدی که از خرید محصول موردنظر کسب میکنند مطلع باشند به طبع نسبت به خرید ان رقبت بیشتری خواهند داشت.
2.باتوجه به گسترش ارتباطات والگوبرداری افراد از ستاره ها وسوپر استار ها وعلاقه ای که افراد هر کشور به این افراد دارند این روش روش موفقی خواهد بود البته این روش یک راه بازاریابی صد درصد موفق نیست زیرا اکثر افراد بدون توجه به مد وباتوجه به میزان بودجه خود نسبت به خرید اقدام میکنند
3.به نظر من اگر به محبوبیت محصولات قبلی صدمه واردنکند خوب است چون اگر محصولات جدید کیفیت و مرغوبیت محصولات قبلی را نداشته باشد ممکن است مشتریان قبلی راهم از دست بدهیم.
4.به نظرمن افرادی که فعالیت ورزشی دارند ومیخواهند کفش ورزشی بخرند علاوه بر نوع نیلزشان خیلی به نظرات دوستان وافرادی که در این زمینه فعالیت داشته اند توجه میکنند چون انان تجربه پوشیدن کفش های متنوعی را داشته اند پس اگر یک شرکت روی کیفیت محصولاتش کار کند باعث تبلیغ ان نیز میشود امروزه تبلیغات دهان به دهان اثر بیشتری بر خرید محصولات دارد.

دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 13:25
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از taghipour-smat به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rezaeizade-hasan / modir / heydari-elahe / yazdekhasty-faeze /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ