loading...
دهکده جهانی مدیریت بازرگانی
آخرین ارسال های انجمن
فاطمه جعفری بازدید : 507 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

بسمه

تعالی

هم شاگردی سلام

نام ونام خانوادگی: حسن رضائی زاده                       تاریخ تولد9 تير ماه 1364 

عنوان شغل(درصورت شاغل بودن):مديريت يك مجموعه فرهنگي سردبير يك پايگاه خبري مديريت پورتال محافل

وضعیت تاًهل: متأهل (در حال سپري كردن دوران عقد)

مدرک کاردانی ونام ومحل اخذ مدرک کاردانی:

مديريت بازرگاني

دانشگاه پيام نور خوانسار

توانمندی هایی که درخوداحساس می کنید:

مديريت

آموزش و .....

علاقمندی های شغلی شما:

كارهاي فرهنگي

كارهاي خاص شعر (وبلاگ اشعار خودم : www.daftaredel.ir)

 

 

کمی دوستانه تر:

ازکدوم یکی ازمسولان یا اساتید دانشگاه خوشت میاد ودوست داشتی جای ایشون بودی وچرا؟

پاسخ به اين سوال يه كم سخته چون هر كدوم از اين عزيزان يه سري خصوصيات خوب دارند كه من هم دوست دارم داشته باشم و يه سري خصوصياتي كه من دوست ندارم . ولي اگر قرار باشه در حال حاضر يكي را انتخاب كنم ميتونم بگم بيشتر از استاد قلمكاري ! دليلش هم اينه كه به نظر من ايشون هم واقعا متشخص و وارسته هستند . هم از روش تدريسشون خوشم مياد .

اگرقراربودجای شماروبایکی ازمسولان کشوری عوض کنن کدام شخصیت روانتخاب میکردی وچه کاری انجام میدادی؟

هيچ وقت نميخوام جاي كسي باشم چون احساس ميكنم هنوز براي جايگاه خودم اونطور كه لازمه فعاليت نكردم . ضمنا با تجربه اي كه چند سال هست كسب كردم تصميم گرفتم كاري به سياست نداشته باشم و كار خودم را انجام بدم .

اهل ورزش هستی؟ورزش موردعلاقت؟و لیدرمحبوبت در اون رشته ورزشی؟

به صورت حرفه اي نه ، شنا و كوهنوردي و پياده روي را دوست دارم

کدوم دوران از زندگیت روبیشتر دوست داشتی ویافکر میکنی وقتی درآینده بهش برسی دوستش داری وچرا؟

تو اين 28 سال كه از خدا عمر گرفتم به اين نتيجه رسيدم كه هر لحظه از عمرم كه بتونم تو ذهنم خوش باشم واقعا خوش بودم حتي اگر تو اوج مشكلاتم بوده باشم . هر دوراني حال و هواي خودش را داشته .... كودكي ! دبستان ! دبيرستان ! خدمت ! دانشگاه ! دوران عقد !!!!!

یک خاطره خوب که فکرمیکنی برای دوستات خواندنش جالبه مطرح کن:

راستش تو خاطره گفتن زياد قوي نيستم !

اگه قرارباشه تواین کتابچه یه جمله یاعبارت به یادگاربگذاری اون چیه؟

يادتون باشه تو دنيا اون اتفاقاتي رخ ميده كه قبلش تو ذهن انسانها رخ داده باشه . اگه دوست داريد هميشه احساس خوشبختي كنيد سعي كنيد بتونيد ذهنتون را مديريت كنيد .

من از اكثر افعالي كه با حرف ن شروع ميشه بدم مياد مثل : نميشه ، نميتونم ، نميگذارن و ..... هميشه به نيروهام ميگم از اين افعال براي توجيه كارشون استفاده نكنند . شعارم هميشه اينه:

در دنيا هيچ بن بستي نيست ! يا راهي خواهم يافت يا راهي خواهم ساخت !!!!

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
* دهکده جهانی مدیریت بازرگانی * کاری از دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی (ره) سپاهان شهر ******** ** شماره پاسخگو: 09131107507 ** ** سامانه پیامک: 5000295667 ** جهت دریافت اخبار و اطلاعات سایت و دانشگاه عدد 110 را به شماره بالا پیامک کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست من شما كدام يك از موضوعات سايت را بيشتر پيگيري مي نمائيد؟
    به نظر شما روش تدریس کدام یک از اساتید زیر بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 908
  • بازدید کلی : 54,341
  • کدهای اختصاصی
    نمایش نرخ ارز